25 December 2009

Merry Christmas

didn really update my blog recently.
i wana change to cyworld.
but who gonna read all my korean blog?
lol.. i wana learn KOREAN LANGUAGE ! :(
i want a fun blogging.
i really got nothing to blog during hols.

well yeah , went shopping with family ytd.
walk de whole TS and sungei wang.
my feets . wahraoo . come back damn pain.
bought boots a.k.a gladiator. lol .
which is quite high.
i nid to practise it . hahas. so i can get use to it.
bought a shirt too . actually am already done with shopping.
but wee lalal. xD
bought BEAST album too . i mean order. nid go dere to coollect.
FINALLY FOUND A SHOP THAT SELL KOREAN ALBUMBS AND MERCHANDISE WHICH IS THE LATEST ! NO NID TO BUY ONLINE ALREADY . THIS IS SO COOL . ! <3
found SUPER JUNIOR SUPER SHOW II but since its just CD . i din buy.
i also ask whether they sell Heartbreaker .
which they got but sold out . gosh, and i buy online. :X
am waiting for YOU ARE BEAUTIFUL cuts arrived msia.
with eng subs ! heeeeeeeeeeeeee . =D am gonna be brokee keep buying these stuffs.
save moneyyy.

piano lesson on xmas.
gah . get to watch MKMK awards just now.
buts 2008. so many artists attend .
but this year not so many. miss out a lot. 2008 was the best one.
later there's JAY CHOU as guest no A Date With Lu Yu . <3
jay chou put on weight ad. gahhh . din get to see him on monday.
cause actually girls reason. * . .

been doing foruming today.
been moderator CHILD OF EMPIRE FORUM.
which is about to debut in few weeks more. <3
looking forward . <3>
active in Suju, DBSK, 2PM, Big Bang, B2ST, MBLAQ and F.Cuz forum.
i mean for now. never know the future. xD .
maybe u will abandone it. Suju and DBSK definitely not .

its MERRY CHRISTMAS peeps.
what's ur wish ?
i wish for a better 2010. everything will be the best.
everything i do will be smooth .
what's yours?


MERRY CHRISTMAAS EVERYONE !

HAPPY BDAY HUI JING AND KAVITHA ! <3

21 December 2009

hankyung dont leave. :(

HANKYUNG WANTS TO LEAVE SUPER JUNIOR ! :(

dont leavee :(:(

SM entertaiment shud changed all de contracts if dey dont

want great singers of deirs leave !

saded to hear that news. .
DBSK like that. now super junior.
heartache. T.T .
hankyung is my favourite in suju !
if he leaves, what makes SUPER JUNIOR forever 13?
pointless already . sigh.

tonite, JAY CHOU will be at pavilion.
cant blieve am not eager to go.
sorry laahhs. first of all it start late.
and definitely over late. and doesnt gurantee i can see him clearly.
unless, its a fanmeeting where i can get signature.
i 100% will go. but just promoting his movie. . .
waiting for his new album.
okay. next year got many new albums. wthh.
big bang ! . i wana buy . :D

I WANT G-DRAGON JACKET STYLE !

BUT IT COST ME 400 !!

SAVE MONEY SAVE MONEY. :(

20 December 2009

sorry. =(

gahh. suppose editing my blog ? .
use to be good in it.
but now . forget everything.
not so into blogging lately.
but well . will be active back again sooner.
blog readers decrease? =(
sadded. cause of my dull and boring blogg.
watched all my main dramas ad.
so maybe will be kinda free to edit?
lately, de drama uploads are really slow.
sighhh. wonder when i can watch.
i wana watch HOT BLOOOD.
butt then . havent upload finish. :(
i wana be subber. xD . how i wish i can listen to korean . =(

anyway.
sorry for rejecting all your outings for last week.
my first week of holiday busyy.
am free on de 2nd and 3rd week now. sort of.
i wana go shopping !
anyone wana shop with me ? :D .
i wana shop for bags and boots.
or maybe something else.

SHOPPING ANYONE ? :)

19 December 2009

weee . tired.

okay. am exhausted now.
mum drag me to midvalley after fetching siblings to tuition.
till even dey over tuition.
my god.
imagine how longg. =xx
am looking for super junior super show II.
search at 2 places already.
dont have. =x

why these days i wana buy de albums.
so hard to find de ! =x
i think i nid to buy online again ?
gahhhh . mum gonna kill me again.
but i want to buyy.
super junior is going to taiwan to have super show II .
maybe dey wil come to malaysia?
omgg.
i so gonna go laa.
buy de most expensive sit ! weeeeeeeee =p
see everyone of dem. fwah ~ <3

2 weeks more college starting.
at first felt de hols are long.
now somehow, i feel its gonna over fast.
in another 2 weeks.
am gonna be 19. wth? 19 ?
den 2o? i dont like de no 2 in de front. =x
old old old.
cant denied and stop my age ! grrr ~

17 December 2009

melon awards.

ahh. my youtube back to normal.
but buffering damn slow. sigh.
and ,SNSD swept away 6 awards in melon awards.
what a biatch. ><
tak sukaaaaaaaa . xD . i want super juniorrrrr ! . XDDD

though G-Dragon did win .
butt. hhahaas. whatever.
currenty crazy over jang geunsuk !
omgg. he so hawt.
jealous with shin hye la.
get to act with so many cute guys in de drama. :(
i want too . :(

like that, i wont have bf in malaysia la.
xDDDDDDD . hahahahs.

15 December 2009

stupid youtube and line.

gahh. my youtube is having problem.
dont know what some videos can load
some cannot,
really pissing me off.
suppose finishinng my drama.
gahhh. beh tahann. . .
can youtube faster recover?
or my laptop having problem?
my comp having de same problem as well . omg.
but why others can play?
pissedddddddddddddd offfffffffffffffffffffffff. .

i wana watch my shows.
but how can i if de line is sloww?
T.T cryyy `

14 December 2009

onew bday.



HAPPY 21 BDAY TO ONEW LEE JINKI ! <3

hahas. first was seungri.
nows its ONEW. =D
okay. you re beautiful really rocks.
lee hongki freaking adorable. <3

12 December 2009

seungri's BDAY !



omo omo, its BIG BANG'S SEUNGRI's BIRTHDAY.

HAPPY 19th BDAY TO SEUNGRI ! <3




new boy band gonna debut on JAN .
looking forward ! hot hothot. <3>
somehow , i feel dey gonna be not bad.
cant wait for dem to debut. <3

lately, am really into MBLAQ.
they are so cute. :)
i like MIR, Lee Joon and Sandra's Park brother Thunder the most. :D
i like G.O's amaze voice. and cool leader seungho. (:
wana know more about dem. ! ^^

havent start my dramas.
been watching variety shows.
maybe monday ni can start.
musics havent dl finish pun.
wahh . wana start drama ad.
i wana start with IRIS.
den YOU RE BEAUTIFUL . :D


11 December 2009

finals over. !

oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah.
FINALS its OFFICIALLY over ! ..
happy sial.
many things to do.
wanted to do everything by today.
ahahs. wanted to dl all de songs. but line sloww. =(
so nid to waitt.
gahhh . . bufferings are slwo as well.

how was all my papers?
i dont know what to say.
pengajian am totally dont know what to say.
just pray hard.
accounts as well. omigosh.
cant balance.
and next sem is my last sem.
so fast weii . den first year in bioteachnology. =x .
time passes very fast.

tomorrow morning piano lesson.
wee wang wang .i want to sleep. :(
i wana edit my blog also.
but dont know i wana use de template or blog skins. .
use de template i know it take times.
i wana dl all my musics finish first. (:

any outings ?
dont forget me okays? :D
saranghaeyo.

9 December 2009

sore throat.

gahh. i know i update so early today.
i slept for like 3 hours ni .
thanks to my sore throat and fluu. ><.
tomorrow algebra paper sumore.
cannot sickk wei . =x

i cant dl de songs.
saded. =x
maybe will try on comp after finals.
and de welcome back WON BIN is still freaking hawt.
use to be a big fan of his when he acted autumn in my heart abd yet i still like him though he is kinda old already. 30 + . i dont mind . hahhahha.

i heard many ppl cant balance acccount?
den why they left hall so early?
hmpph. or most of them can?
sigh. if i can balance de full marks lo . :(

8 December 2009

account paper.

cant balance my account.
sadded lahh. :( .
want an A.
but dont know can a not now. T.T
i screww my pengajian am and now.
i dont want account to be that too .
next paper algebra and comp studies.
fighting. ! (=

let's just pray hard and see what's de result like.
hope no C. sigh.

7 December 2009

biology paper.

finally biology finals is over. <3
oh yeah. oh yeah oh yeah oh yeah . .
dling songs . not much update on songs lately.
all i know i cant wait to watch all my variety shows dat i missed.
and den my dramas.
i beh tahan liao .
so damn freaking outdate. grrr. ~
gona update with it .

biology paper was quite okay.
obj quite hard i gotta say.
another 3 more papers. its officially over ! weee =D.
shud be studying accounts now.
gahhh. fai fai over.

6 December 2009

dull and dead blog.

feel like my blog is so dead and dull.
wana change de skin .
wait til my finals over.
omg tomorrow biology paper.
nid lots of lucks tomorrow.
hope i can do de questions. (:
hope i can remember everything i studied.

many shows am outdated.
after finals am gonna be very busy with updating myself wirh korean entertaiment as in dramas and variety shows. miss out a lott ! .
musics am stil update. :)
really like DECEMBER's vocals and musics.
they just debut . yet getting fame in just a short time.
arent dey awesome ? dey are hawt too . :D

MC the max is so dead.
so what if the lead singer has great voice ?
what have he done with his scandal.
really wasted.
hope its not true but . its impossible.

G-Dragon was yesterday . and i cannot go.
he's gonna have another one , and yet i cannot go.
sadded laa. i seriously want to go . :(
heard the concert was a blast. . really a blast.
omg. wish i was dere. GD come to malaysia !
or i go dere and find you . :P
yeah ryte. hope am able too . xD
i hope someone famcam de whole thing laa.a
omg. . GD !
i heard de breath perfomances was splendid. gahhh. damn lurve kwon ji yong !
I LOVE G-DRAGON.
I LOVE KWON JI YONG ! <3
saranghaeeeee. big bang rocks till the max.

i want more on super junior updates.
and albums and songs.
hankyung and de kawans. ahhahaas.
dey are getting fames in taiwan and china and hk even more and more.
as well as SS501.
hope SS501 concert is comfirm,
cause i wan agoo ..
i wana see every single member of SS501. especially park jung min ! <3

3 December 2009

screw pengajian am.

screw my fcuking malaysian studies paper.
terbalik my darn essay.
20 marks gone.
if she cant mark closing one eye.
den am save.
den gek sam la. .
say bye bye to A.
seriously i hope she mark it correct.
maybe you know. markah kasihan . sigh.
PLEASE. PRAY HARD.
gott no mood to study ad.
coming subjs even scarier. omg .
i wana burst ad.
i dont wana screw another subj.
thanks to my stomachache i dont have an alert mind that time.
all i think of if faster finish it and get lost. and now.
my marks.
de oni subj i tot i might get A .and now i screw it.

no fcking mood.

2 December 2009

ahhhhhh . comingg comingg.

Malaysian Studies Exam TOMORROW.
and i still facebooking today.
annd also downloading musics.
what on earth am i doing man ?
havent finish the last chapter sumore. wth.
so many things to read and memorise . till i lazy wana continue on already.
omiggosh, why do we niid this subj for ?
i stil gonna catch IRIS later.
cause got my T.O.P in de whole ep ! .
its a must watch . (:

watch out what you re talking okay.
be more polite . (:

to all ex-sbsians.
hope to meet you guys after my finals.
omg. din see you guys like ages.
hope am free too . ssigh.

BBQ party on 11/11/09 at station 1 behind punya padang.
from 7pm to 12 pm.
shud i go ?
dont know am free a not.
hui vern's and swee kitt are the hosts i guess.
wahahhaa. that two person . okay.
i will go if am freeee ? .
see who's going la . xD

1 December 2009

you and i .

so addicted with pak bom's YOU and I .
this song somehow. really meant a lot to me.
its gives me a feeling.
a feeling like. something i dream of. but cant achieve it.
this is what de song tells me. i feel comfy listening to this song.
YG Family really rocks.

my phone is driving me crazy.
dl de songs inside.
but doesnt appear in the tracks.
really sucks.
cant listen to my wedding dress and my 2NE1 songs. :(
and also 2PM new songs. grrrr . i wana change phone !

SS501 concert anyone?
i wana go . i really really wana go .
i wana see all of them . all of dem hawt. <3
super junior's super show II is not comfirm . :(
if not i 100 percent go .
sigh. when are they coming to malaysia. instead of always thailand and japan .

okay. i shud be studying.
bcause of phone thing. got no mood to.
gah . really like musics. cant concentrate without it.
if got the chance. i wana give it a try in entertaiment industry.
i really this would come true one day.
i know so that de field or to what am studying now.
what am doing now is my second choice.
for de sake of job.
not so hard to find but also hard to find.
no job in the world is easy to find la.
entertaiment would be harder. many competitves. :(
if i am give a chance . IF .

pengajian am. hope i dont forget everything during exam.
biology and account exam de scariest.
especially biology.
dont know what kind of Qs he will give.
gahhh. what a life.
cant wait til holidays come. :)
i can go wet !

29 November 2009

Ast1

JERICA DONT WANT AST1 TO BE DISBAND ! T.T

TOMO lefttt . :(

ninja assassin.

finally watched ninja assassin . :D
not to say its really awesome.
but i still can give high ratings.
cause the show not bad.
RAIN BI is really hawtt. <3
his choc abs. CHUN giler.

lee joon is de show. damn funny.
hahas.
i like the lee joon now instead of that.
he is lucky to get in the hollywood movie.
and he is freaking hawt .
thank god. he recoverd from swine flu. <3

okay . my finals is dis week.
and ytd de whole day, i went for movie.
and come back watched movie.
omgg. so dead.
dont know what happen to me.
i nid to study ad.
pengajian am exam dis thurs.
and i havent start a single thing.
omg. god bless me.
nid to start with that subj already.

account. am not ready.
feel like so doomed.
i dont really understant de depretiation, bad debts and accurals.
sigh. how howhow.
i want an A . :(
and because of my "hardworking" and playful attitude.
deres no more time for accounts.
no more in next sem.
if not . i will be DEAD !

neway, its THAM KAR HOU 's bday !

HAPPY BIRTHDAT THAM KAR HOU !

27 November 2009

24 November 2009

i hate you billy.

i hate BILLY BOEYY .
sei hamsap monkey baboon pigggggggggggggggg sakai.
i hate you for startingg thisssss !
grrrrrrrrrrrrrrrrrr !
i hate swee kitt, jit lun and alvin !
froggggggggg ganggggggggggggggggggg. hate you hate you .

algebra test 2 not bad today.
can do (:.
next week thrus is pengajian am finals. wohoo.
so dead. havent start readingg.
haelleluyah. am falling falling.

no long post la.
no thing to say.


23 November 2009

such world such ppl .

account asignment done.
and now comp asignment.
next week finals. wtff ~
so fast.
time flies.
today acc class hectic sial.
walk here and dere checking for ans.
at last wrong and nid to change.
gahhhh .! babieddddddddddddddddddddddddddddd ! damn boh song.

almost burst out day.
always think its right.
sum more stil got face to talk so much.
omg. skin really thick laa.
such world with such ppl.
i just shuddup. dont wana take out all my firree.
seriously, no more next time . i dont want de STRESS anymore.
gahhh. . i met all kind of ppl this year.
yet more to come.

test 2 for algebra tomorrow.
wish me luck (:
hope i can do it.
gambatehh !

21 November 2009

beh tahan

omg, really beh tahan.
so many shows i wana watch wei.
but finals around the corner. .
SS501 ! super junior's ! MBLAQ !
omgg. IRIS ! you re beautiful. hot blood.
after finals am gonna busy with all this.
cause i really beh tahann ad.
i wana watch all my hotties.

i havent finish studying biology .
so dead. =x

20 November 2009

finals coming .

dont live a life with full of lies.
it aint fun at all .
i know a lot of things but i just shuddup. .
live honestly . its always better.

after looking at the pictures.
i feel like going genting.
i miss my genting trips.
gahhh. miss my friends.
miss the fun,

i dont know i can finish study in time a not.
omg. tension now.
gonna be outdate from korean entertaiment a while.
wil be UPTODATE after my finals kayy.
musics and everything . include varieties and dramas !
gonna edit my blog as well .
i miss out a lot of thing ad.
so am gona patch it back after finals which in a another week.
wtfff .

19 November 2009

worried.

gahs.
comp asignment havent finish, .
next wed have to pass up.
havent even start a single thing. :(
habis . really .
account on the way.
and monday nid to pass up.
wth .
next tues is test 2 ! omggg. T.T
tension la akuu.
so many things to do.
den the following midterm . omgggggg
am so not ready yet.

havent start study a single thing.
especially biology . =x
i wana pass this sem !
gambatehh lahh. !
hope report marks okay laa.
omgg. sigh. am nervous yet scared.
i wana score good grades in this sem la.
but am kinda scare with biology now.
de marks de worst compared with other subjs.
yet its important for biotech,
i really nid to work hard.
i got 3 subjs safe for finals.
aiming for A if i can . =). if cant, B + also am satisfied.
algebra midterm marks havent released. so i dont know am save for finals a not.
hope i am !
all i know am not save for finals for bio.
i just got pass for misterm. T.T
reports and asignment marks dont know yet. omgg. scary laa.

okay . wana nap.
sayonara.

17 November 2009

scary yet weird day.

migosh.. comp studies marks today.
i got 35/40 ! weee. satisfied. :D
if i din do de 3 marks careless mistakes.
i might get 38 ! regret sial .

bio damn sien today.
kononnya deres gonna be bat.

aku tak suka dia dah.
dont have de excited feeling when nampak dia.
wee . find new one ?
UCSI hidden lengjai . din see him else where ad. =(
though height problem.
but physical . <3

gah, today a hei ren asked for my no.
wth. gave him fake one la of course.
who wanna give . ==
swo scary . now you know why i wana avoid dem laahh . grrr .
how nice if not hei ren ask my no . instead of hei ren . =x
okay. finals another a week.
STUDYY LAAA. :S

G-DRAGON rocks !

16 November 2009

lazy to update.

gahs. long time din update like that.
busy? sort of . and lazy to update.
nothing interesting to update.
and i hope i cant finish study intime for finals.
and i blardy happy with account marks.
i got full marks wei !
40 / 40 . :D
first time in my life i get full marks.
if not always, few marks to full marks.
certain subjs . not all . please. am not that smart . which i which i am . :(

watched de movies i wana watch ad.
now waiting for finals to over.
and movie marathon !
and trips. bla bla.
wanted to watch my variety shows.
but lines sucks..
load so freakishly slow.
download music also freaking slow.
can sudenly lag and stop. den diao lo.
so many songs to dl more.
gahhh. when good lines gona come back.
msia lines just sucks.
japan and south korea are the top countries for de best internet line in de world. now i wana migrate to south korea. really want too . :D!

why koreans so hawt?
why lahh. why ask am single?
ask la malaysia guys .
lol. why dont you guys be as hot as korean styles ?
lol . =P
hawttttts!
i like lee ki kwang now. B2ST AJ ! <>
hawt sial. abs hot sial. omgg. <3

okay. i nid to start study ad.
so far i oni touch algebra and accounts.
de rest din touch at all .
am so dead.
i know.
dont remind me.

12 November 2009

PHOBIA 2

watched PHOBIA 2 today .
5 stories in one movie.
i gotta say de movie is nice !
exciting and tension and even funny. (:
nice moviie. worth watching.
i wana watch 2012 nexttt .
i heard de show is not bad.
more new movies coming up.
but my finals coming in another 3 more weeks. wthh.

ninja assasin release on 26 NOV , which means i maybe cant watch cause of finals
sadeed . :( i wana see lee joon and rain bi . T.T
my two hotties. xD
all i know. there wil be many awesome movies to catch up . weee :D

ate sushi today till like 40+ . omg. really pk.
first time eat so exp . kill my purse wei.
next week onwards oni can bring rm2 to skol everyday. o.O
later boh money . xD

11 November 2009

nail it for life.

i wont forget what you have done.
never ever forget .
i will pay you back what you did.
am officially hating you idioitt .
at first am doubting . now am notttt.
touching de thing i love? you so hatred. .
always saying others. but not urself.
no goods about you gonna make me love you back again.
get lost. i dont even wana see you .
everytime i tink about it. i felt rivers flow in me.
and i always nid to hold it/
i hate you . you can pretend things did not happen.
BUT I CANT ! everytime i see you . i see that incident.
i just cant erase things that happen in front of my eye .
stunned. wasnt able to help.
if not because your de source, i so dont give a damn.
you wait. its gonna be my turn soon.
and am gonna make sure that day comes no matter whats !
i cant take it anymore .

you tried to make me feel better.
come one, no use. am already eightteen. am mature enough to think.
dont think you can erase it from my mind.
its already nailed. no poiint doing anything .
i know what you been tru.
and am gonna make it all easy for you when de time comes.
because of you . am who i am know.
and i didn stop ryte dere. no matter how much it takes.
i will go on til the end just for you.

comp studies midterm just over.
paper was okay.
hope marks wil be okay.
am satisfied with pengajian midterm marks. (:
one of de highest / :D
sleepy. but i wana complete tasks.

neway its minwan's bday . from FT ISLAND.
lazy to find his picture xD

HAPPY BDAH MINHWAN !

8 November 2009

elvira bday


HAPPY BDAY elvira .!
sweet eighteen. .
finally.
big girl already. (:

nid to start study comp studies ad.

chaos ~

7 November 2009

lame.

felt like this blog is so dead.
comp studies midterm on wed. and i havent touch a single thing.
so dead. really dead.
i dont wana fail laa. my god.
stress la. gah.

why have i been doing these past few days?
i dnt know what am doing also.
am really good at wasting time on somehting that's not important.
of course you would think i might be watching drama.
but i stop la. caused another 2-3 weeks in finals.
nid to study ad. gonna watch after finals.
am gonna make it in this sem . i must make it . (:
wish me luck . (: .
tons of drama. u-know drama eps done ad.
others havent check yet.
now waiting for super junior - M 's happy camp and day day up to finish sub.
i wana watch that..
lately, i have been watching AST'1's videos.
i miss them laa. TOMO's korean improve a lott. hankyung shud as well go and improve his korean and host a show also ! hmpph.
hai ming also lo . =x.

now is my lil bro's graduation day.
omg. remind me of mine . i miss FORM 5 friends.
but i dont miss the pressure life.
sucks.

ee von went to thailand already.
jit lun going bali tomorrow.
who else going overseas?
oh yeah, my piano teacher as well.
i wana go too .
i wana go to KOREA ! <3
can i ?
BRING ME GO . !

4 November 2009

sad

very upset wit bio midterm marks.
boh mood already. :(

3 November 2009

yong saeng bday ,

two of my TOP COMBINE members pictures.
enseng. and one more i forgotten his name . thou he's de first member i like when i first met this group .












HAPPY BDAY YONG SAENG. cant find his solo pic.
de right one is him. standing. =3
thrus algebra midterm.
wulalala=x
so dead.




1 November 2009

moodless.

i felt extremely weird today.
totally no mood for books. .
dont know whether my lab report correct a not.
comp studies cannot understand.
havent study for algebra exam.
i feel so burden.
i keep doing nonsense today. gah .

today i finally found de china boyband which i asked since last year.
its TOP COMBINE. consists of 4 china members from super boy show. and one korean. i tell you . de korean member past i really sad . :( .
i cried watching de video. shows that, no matter what happen in the world.
never ever give up on life. cause dere are others life who are worse then you .
at least hes somebody now . all the best dude. =3 saranghae oppa.
i stil treat him as korean thou hes in a china boyband.
his mandrin still not so good. at least he can understand and speak a better now . :D
i wana join deir forum subbing team. (: weeeeeeeee .

its better if he enters korea industry entertaiment since its stronger dere.
china ? i mean , it has big market. butt. entertaiment stil not as good as korea's. .
but . korea wan is kinda hard to get in unless u re really good in both dancing and singing or you re really lucky being spotted. (: . and its even better you in de famous company like SM, JYP, YG, DSP ? . you wil get fame faster. those companies . really . teraaa ~ .

conclusion . i got no mood today.
i think i can sleep well too.
i nid to touch books ad.

30 October 2009

dia saya punyer.


XINGGGGGGGG !


up to debutt !



cute ? he is mine. =P

my msn sucks.
keep disconnect and sign in back. fed up ad.
got anything sent to my gmail jerica.cyli@gmail.com
or maybe my facebook . will check . (: .

pengajiam am .
finally i done my part.
report can say finish . but dont know correct a nott . :(
sigh. say stress. yes.
i want a break.

its up to you ad.
i dont wana bother much ad.
i want it to affect my studies.
go on with my life where it use to be.
with none of this shyt.
problem is you . cause no one gotta problem with be.
or other way. up to you . (:

long way to go.
this is just a minor thing. what about de world of working later?
deres even worse.
learn to handle things properly now.
nice experiece. i will know what to do in future. :D.
thanks for de ti yan .

okay. next week algebra midterm .
nid to study ad.
dont wana fail it. heard many ppls fail for dis subj. =x
scaryy .




28 October 2009

damntired.

damn tired.
i even tot of skipping class today.
but many clss today so cant.
and yet, i still nnid to finish report and pengajian am. .
time is so little.
comp asignment is given sumore.
another burden.

sigh. i want a break.
dont think will have.
next two weeks midterm.
den another 3 weeks like that finals ad.
wthh wei . non stop. chi kek dou .

viki doesnt want to play my tamna the island show.
wtf. pissed.
potong stim .

27 October 2009

tired.

tired giler today.
comp studies killing.
pengajian am havent start.
report havent start.
dead.
so dead.
algebra midterm next thurs.
all in one. really killing me. .
still yet more to come.
i nid to bear with it .

today dont know why de comp lecture keep changing language.
to jerman language which i dont understand.
den to english . which i understand.
which means. i dont understand a single shyt.
and am so dead.
i gonna gau tim it by dis week. man.
next next week midterm ad.
cannot . i want full marks.
cheh~ full marks. algebra already made so many silly mistakes.
i seriously dont wan anymore more silly mistakes.
and this, i nid to understand and do it !
by dis week ! =x

saw ML . mou meh yan jor.
haha. so fa sam .
yesterday chatted with many ppl til quite late.
mei yan, pooi mun, ee von, zai xian and some college friends. =D
ex-skolmates. many things to talk.
zai xian sklang into korean jugakk ! HIGH 5 ! :P:P

MBLAQ's thunder which is 2NE1's brother is really famous among de members and lee joon cause of de ninja assasinshow. =3

26 October 2009

gahs. skip pengajian am class.
but end up piano lesson canceled. =( .
later got lab.
sienn sien sien .
this evening will have account midterm.
yeahh . am ready !
account here i come. :D
please no careless mistakes eii . =Xx.
finally ! :D

watching a jap drama now.
seems nice .
guys still not as hawt as koreans. =D
xcept for yamashita tomohisa. hes different.
he has nice bodyy. unlike others. wee wang wang .
tonite nid to do pengajian am ady.
havent start a single thing .
and nid to pass up next week.
really habiss.

wish me luck for account exam today. =)
JERICA HEARTS KWON JI YONG . <3

25 October 2009

puppies.

went to dad's fren house to see the newborn puppies.
freaking cute wei. so small . =3
de mummy also very cute. =)
mayb gonna take one ?
this really reminds me of my really cute puppies i use to have.
really sad need to give them away. =(
dey are really cute.
cuter much more. sigh.
two pass away as i know. arse dem, din take care my puppies properly.
really hate this kind of ppl. wana rare dogs or animals. treat it like a living thing la. grr.

account exam tomorow.
am i ready?
dont know.
wohoo ` . stil dont know when's comp studies and algebra midterm.
comp studies punyer C ++ programming really killing.
wana borrow books to read ad.
if not , mati kau kau kau.

B2ST rocks.
weee .
cant wait for Rain's ninja assasin.
deres lee joon from MBLAQ acted in de movie as younger verison of RAIN.
i tell you . hes is hawt. darn. =3

24 October 2009

G-Dragon album . Bio Asign.


bio assignment kuu . weeee .
chee kong sister lend a hand.. nicer den de before want we did . =D
chinca kamsamida. =)















G-DRAGON albumkuuu ! <3>
cant stop staring and flipping de lyric book.
omgg. DAMN CHUNN.
no regrets .
and i wana buy B2ST jugak. but mini album ni wor.
de songs damn nice. and dey are freaking hawtt . =3 .
koreansss !
neway, i cut my front hair to fringe.
and i dont really like it.
i clip it. and dont know wana put down a not.
i wana wait for it long again.
i dont wana cut my hair i wana leave long long like last time.
i oni alwys keep changing my front hairstyle. .
screw algebra marks.
gahhh. i wana check my problem. what's my mistake.
and no more dean list. =(
i wannntt ! T.T sighh.
silly mistakes really lame and stupid.
today bio midterm. hope i can get good marks.
no MORE SILLY MISTAKES!
few more marks to full marks. and you cant get it ?
that's really killer. make me pisseed .
monday acc midterm. dont wana screw anymore.
DEAN LISTT ! i wantt ! =xxx .